Hieronder ziet u een overzicht van veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Bel gerust met één van onze medewerkers van de klantenservice.

Wanneer kunt u de klantenservice bereiken?

Op maandag t/m vrijdag kunt u telefonisch contact opnemen met onze medewerkers van de klantenservice van 08.30 tot 17.00 uur. Het telefoonnummer van de klantenservice is 088-1188400.

U kunt ook per e-mail uw vraag stellen via het contactformulier. Vul het zo compleet mogelijk in, zodat wij uw vraag/opmerking zo snel mogelijk kunnen behandelen.

 

Ik ben op bezoek bij mijn kinderen, geldt de service dan ook?

Ja, de service geldt voor geheel Nederland. U kunt zowel naar huis als naar een andere gewenste locatie in Nederland worden gebracht. Dus ook tijdens vakantie of weekendje weg in Nederland.

 

Hoe snel zijn jullie ter plaatse?

Scootmobiel Hulpdienst werkt met een landelijk netwerk van gespecialiseerde hulpverleners bij pech onderweg. In de regel zijn onze hulpverleners binnen 30 minuten ter plaatse.

 

Waar word ik geholpen?

Onze hulpverleners maken gebruik van speciaal vervoer. U wordt geholpen als u zich in een gebied bevindt, waar automobielen toegestaan zijn.

 

Geldt deze service ook buiten mijn woonplaats?

Ja, u wordt kosteloos tot maximaal 20 kilometer van uw huis of verblijfplaats teruggebracht. Voor eventuele extra kilometers wordt naderhand een vergoeding à € 1,25 per kilometer in rekening gebracht.

 

Mijn scootmobiel is 9 jaar oud, kan ik nog een abonnement afsluiten?

Ja, Scootmobiel Hulpdienst accepteert alle scootmobielen ongeacht het bouwjaar.

 

Wordt de scootmobiel ter plaatse gerepareerd?

U wordt samen met uw scootmobiel snel en veilig naar uw huis of verblijfadres gebracht. De scootmobiel kan u naderhand door uw leverancier of Scootmobiel Hulpdienst Reparatieservice vakkundig laten repareren. Klik hier om meer te lezen over reparatie.

 

Hoe bereik ik Scootmobiel Hulpdienst in geval van pech?

Als abonnee krijgt u een abonnementspas. Op deze pas staan al uw gegevens en het speciale alarmnummer van de hulpdienst vermeld. Zorg te allen tijde dat u een mobiele telefoon bij u draagt, zodat u direct kan bellen in geval van pech. Onze alarmdienst is 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar. Klik hier om meer te lezen over pechhulp.

 

Hoe werkt de App bij pech onderweg?

Download via App Store of Google Play de App. Als abonnee krijgt u een inlogcode. Activeer de App door eenmaal in te loggen met uw klantnummer en wachtwoord. De alarm-app is nu klaar voor gebruik! Zodra u op de rode knop drukt, wordt de alarmcentrale gebeld en zien we uw locatie. 

 

Hoe betaal ik mijn abonnementsgelden?

De abonnementsgelden worden automatisch van uw bank- of girorekening afgeschreven. Op het inschrijfformulier machtigt u Scootmobiel Hulpdienst voor het incasseren van de abonnementsgelden.

 

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Het abonnement wordt automatisch verlengd. Na 12 maanden kunt u maandelijks u het abonnement schriftelijk beëindigen.

 

Ga naar het pakketoverzicht ›

U heeft gekozen voor het pakket:

Hulp nodig bij uw aanvraag? Bel ons op 088-1188400


Pakketnaam:

Maandtarief excl. WA verzekering:

    Maak hieronder uw keuze *

    1

    Persoonlijke gegevens

    Geslacht

    Voorletters *

    Achternaam *

    Adres *

    Huisnummer *

    Postcode *

    Plaats *

    Telefoonnummer *

    E-mail *

    2

    Overige gegevens

    Merk scootmobiel *

    Framenummer *

    Bouwjaar *

    Ingangsdatum *

    Aanschafwaarde *


    Velden met een * zijn verplicht en dienen ingevuld te worden.



    Contact

    Hoofdkantoor

    Scootmobiel Hulpdienst B.V.
    Meer en Duin 8c
    2163 HA Lisse

     

    Volg ons op Facebook

    Heeft u vragen?

    Bel voor alles over uw scootmobiel en de verzekering onze klantenservice:

    088-1188400

    of stel uw vraag online via het contactformulier.  

    Heeft u pech met uw scootmobiel?

    Bel of App onze alarmcentrale, zie het alarmnummer op uw abonnementspas.
    De alarmcentrale is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

    Hoe kunt u de klantenservice bereiken?

    Het telefoonnummer van de klantenservice is 088-1188400.

    info@scootmobielhulpdienst.nl

     

    Contact & Brochure

      Geslacht*

      Voorletter(s) *

      Achternaam*

      Straatnaam*

      Huisnummer*

      Postcode*

      Plaats*

      E-mailadres

        Geslacht

        Voorletter(s)

        Achternaam

        E-mailadres*

          Geslacht

          Voorletter(s)

          Achternaam

          E-mailadres*

          Vragen / opmerkingen

            Geslacht

            Voorletter(s)

            Achternaam

            Telefoonnummer*

            Vragen / opmerkingen

            E-mailadres